بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


كشتي لرستان حرف‌ها براي گفتن دارد

http://axgig.com/images/19185350257141060695.jpg

عزيزپور؛ کسب مقام سوم کشوری تیم نوجوانان فرنگی استان در شهرستان ماهشهر، کسب مقام دوم کشوری تیم جوانان فرنگی استان در شهرستان ایلام، کسب مقام سوم کشوری تیم جوانان آزاد استان در شهرستان تبریز، کسب مقام سوم کشوری تیم نوجوانان استان در شهرستان مسجد سلیمان و قهرمانی «طالب نعمت‌پور» و راه‌یابی «روزبه فرازمند» به اردوی تیم ملی را از دیگر افتخارات هیأت کشتی لرستان برمي‌شمارد.
وي؛ قهرماني و درخشش تيم‌هاي كشتي آزاد و فرنگي استان در مسابقات را حاصل همت مربيان و استفاده از خرد جمعي عنوان مي‌كند و مي‌گويد: اين موفقيت‌ها و دستاوردها نتيجه‌ي زحمات مربيان است و ما فقط يك مجري هستيم.

عزيزپور تأكيد مي‌كند: كشتي لرستان در آينده حرف‌ها براي گفتن دارد.
وی يادآور مي‌شود: با برنامه‌ريزي و زحمات شبانه‌روزي مربيان برآنيم کسب عناوین قهرمانی در مسابقات کشوری و جهانی را در سال‌جاري نيز تكرار كنيم.
رييس هيأت كشتي لرستان در ادامه به وضعیت سالن‌های ورزشی استان در زمان خودش اشاره مي‌كند و مي‌گويد: در اولين روزكاري خود سالن‌های ورزشی را با تشک‌های کشتی و وسایل بهداشتی کشتی‌گیران مهیا کرديم. هم‌اکنون وضعیت سالن‌ها به لحاظ سخت‌افزاری راضی کننده است.

عزیزپور ادامه مي‌دهد: قديمي‌ترين سالن كشتي شهر كه تاريخچه‌ي كشتي لرستان محسوب مي‌شد و به خانه‌ي رزمي تبديل شده بود را احياء كرديم.
وی؛ تعداد بیمه‌شدگان در رشته‌ی کشتی برابر نامه‌ی هیأت پزشکی ـ ورزشی لرستان طی سال گذشته را حدود شش هزار نفر اعلام و تصریح مي‌كند: سال گذشته 78 نفر به تیم ملی دعوت و 27 نفر نیز برگزیده شدند.
اين در حاليست كه هيأت كشتي لرستان مشكلاتي بر سر راه دارد. يكي از اين مشكلات نبود اسپانسر است كه اين امر سبب شده ورزشكاران و قهرمانان لرستاني با هزينه‌ي شخصي خود به مسابقات اعزام شوند. ورزشكاراني كه عمدتاً از بنيه‌ي مالي قوي برخوردار نيستند.
در اين رابطه رييس هيأت كشتي لرستان مي‌گويد: اگر اين هيأت يك حامي اقتصادي داشته باشد نه تنها در كشور كه در مسابقات بين‌المللي و جهاني هميشه در سكوي قهرماني خواهد ايستاد.

عزيزپور اظهار مي‌دارد: اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان چشم و چراغ ورزش استان است. متأسفانه بودجه‌ای به هیأت کشتی لرستان تعلق نمی‌گیرد. مربیان هم بدون دریافت حقوق عاشقانه به کار خود ادامه می‌دهند.
وي با تأکید بر این‌که مربيان كشتي عاشق اين ورزش‌ هستند كه كار را رها نمي‌كنند، مي‌افزايد: به دلیل وضعیت بد مالی، شناسایی استعدادهای ورزشی فقط به وسیله‌ی مربیان صورت می‌گیرد كه در این راستا کار علمی انجام نمی‌شود.
رييس هيأت كشتي لرستان مي‌گويد: اگر كسي به اين هيأت پول تزريق كند و براي اين ورزش برنامه داشته باشد ما كشتي را واگذار مي‌كنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 1 / 1392برچسب:هيأت كشتي لرستان, عزيزپور, خبر افلاك, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com